vineri, 26 noiembrie 2010

prima ninsoare

           Nu știu alții cum sunt dar eu la vederea primului fulg de nea mă umplu de bucurie și mă comport ca un copil ce vede pentru prima oară ceva nou. Să fie oare faptul ca o întâlnesc doar un anotimp pe an? Sau poate faptul că o asociez cu bucuria sărbătorilor ce vor bate în curând la geam? Orice ar fi de azi și până la sfârșitul sezonului albul e culoarea mea preferată. :)

           Pentru mine iarna este un nou început. Un început spre pace, bucurie, voie bună, entuziasm,căldură sufletească și de ce nu melancolie. Melancolia anilor ce au trecut, cu zăpada lor, cu momentele lor, cu zâmbetele și amintirile lor, și melancolia anilor ce vor veni cu noutatea lor, cu speranța lor, cu împlinirile și entuziasmul lor.

           Doresc ca fiecare iarnă să fie și pentru voi un nou început, pentru că începuturile sunt mereu pline de entuziasm, de emoții, de curiozitate, de magie. Primul fulg de nea să fie speranța unui nou început, un început pur și inocent precum inima unui copil ce cu ochi mari și plini de bucurie întâmpină primul fulg de nea: "mami, mami, ninge!"



2 comentarii:

  1. Da te pricepi la compus fraze, nu gluma...foarte fain ce ai scris :) Si eu m-am bucurat la fel ca tine cand am vazut ca a inceput sa ninga azi dimineata. Si pozele sunt faine:) Vreau sa fiu primul care iti ureaza Sarbatori Fericite, cu toate ca e cam devreme. Pup :-*

    RăspundețiȘtergere
  2. Bineinteles se pricepe la compus...doar a terminat filologie ...si chiar a invatat :D
    O zi faina Bzzz...


    Sebastian

    RăspundețiȘtergere